Aydın Büyükşehir Belediyesinden yapılan açıklamaya göre, geleneksel hale getirilen konser etkinliklerinin bu yılki ilk durağı Nazilli olacak. Türk rock müziğinin sevilen gruplarından Ayna, bugün Nazilli İstasyon Meydanı’nda sahne alacak. Saat 21.30’da başlayacak konserde vatandaşlar sevilen şarkıları dinleme fırsatı bulacak.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, kültür ve sanat etkinliklerini kent genelinde vatandaşlarla buluşturmaya devam ettiklerini belirtti. Çerçioğlu, “Kültür ve sanat etkinliklerimizi şehrimizin dört bir yanında vatandaşlarımızla buluşturuyoruz. Yaza Merhaba Konserleri kapsamında düzenleyeceğimiz etkinliklere tüm vatandaşlarımızı bekliyoruz” ifadelerini kullandı.




