Meydanlarda Aşure Bereketi
Aydın'ın farklı noktalarında kurulan ikram çadırlarında binlerce vatandaşa aşure dağıtımı gerçekleştirildi. Etkinliğin öne çıkan detayları şöyle. Kent meydanlarında aşure ikramıyla karşılanan Aydınlılar, bu güzel ve anlamlı geleneği yaşatarak toplumsal bağları güçlendirdiği için Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na teşekkürlerini iletti.
Paylaşım noktalarında bir araya gelen vatandaşlar, Muharrem ayının ruhuna uygun olarak dostluk ve kardeşlik iklimini paylaştı.
Başkan Çerçioğlu: Muharrem Ayı Bolluk, Bereket ve Huzur Getirsin
Geleneksel ikramlara ilişkin yazılı bir mesaj yayımlayan ve Muharrem ayının birleştirici gücüne dikkat çeken Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, şu temennilerde bulundu:
"Muharrem ayının paylaştıkça çoğalan bereketini ve dayanışma ruhunu bu yıl da hep birlikte Aydın'ımızda yaşatmanın mutluluğunu duyuyoruz. Bu mübarek ayın tüm hanelerimize bolluk, bereket, dostluk ve huzur getirmesini diliyorum. Birlik ve beraberliğimiz daim olsun."



