Belediye meclisinde onay sürecinin tamamlanmasının ardından satın alınan çevre dostu araçlar, teslim işlemlerinin ardından ilçe merkezinde hizmet vermeye başladı.

Çatıdaki Kartonlar Alev Aldı, 4 Kişi Dumandan Etkilendi
Çatıdaki Kartonlar Alev Aldı, 4 Kişi Dumandan Etkilendi
İçeriği Görüntüle

Yeni araçlarla birlikte belediye ekipleri, cadde ve sokaklarda temizlik çalışmalarını sürdürüyor.

I M G 5808Germencik Belediye Başkanı Burak Zencirci, konuya ilişkin açıklamasında, çevre dostu yatırımlarla araç filosunu güçlendirmeye devam ettiklerini belirtti. Başkan Zencirci, “Temiz Çevre, Güzel İlçe anlayışıyla araç filomuzu güçlendirmeye devam ediyoruz. Belediye bünyemize kazandırdığımız 2 adet elektrikli fil süpürge aracını bugünden itibaren hizmete sunmaktan mutluluk duyuyoruz. Her şey güzel ilçemiz için” ifadelerini kullandı.

Muhabir: Haber Merkezi