Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, kötü koku, bakteri ve haşere oluşumunun önüne geçmek amacıyla ilçedeki tüm çöp konteynerlerini köpüklü ve ilaçlı sularla dezenfekte ediyor. Çalışmaları yakından takip eden Belediye Başkanı Burak Zencirci, "Daha temiz, daha sağlıklı bir Germencik için mütemadiyen sahadayız" mesajı verdi.

Kötü Koku ve Sinek Kabusuna Geçit Yok
Yaz mevsiminde sıcak havaların etkisiyle çöp konteynerlerinde hızla üreyen bakteriler ve çevreye yayılan kötü kokular, Germencik Belediyesi’nin özel donanımlı temizlik araçlarıyla bertaraf ediliyor. İlçe genelinde yürütülen hijyen operasyonunun detayları şöyle: Ekipler, çöp konteynerlerini çöp toplama aracının hemen arkasından gelen özel dezenfeksiyon araçlarıyla yüksek basınçlı, ilaçlı ve parfümlü sularla tek tek yıkıyor. Yıkama işleminin ardından konteynerler ve çevreleri, karasinek ve sivrisinek larvalarının üremesini engelleyecek özel solüsyonlarla ilaçlanıyor. Temizlik zincirinin aksamaması için çalışmaların ilçe genelinde belirlenen periyodik bir program dahilinde, tüm mahalleleri kapsayacak şekilde aralıksız süreceği bildirildi.
Başkan Burak Zencirci: "Halk Sağlığı Bizim Önceliğimiz"
Germencik genelinde yürütülen hijyen çalışmalarına ilişkin net mesajlar veren Belediye Başkanı Burak Zencirci, çevre temizliğinin sadece bir görsellik değil, doğrudan halk sağlığı meselesi olduğunu vurguladı. Zencirci, açıklamasında şu ifadeleri kullandı: "Vatandaşlarımızın daha temiz, daha konforlu ve sağlıklı bir çevrede yaşamlarını sürdürebilmeleri bizim birincil görevimiz. Özellikle yaz aylarında oluşabilecek salgın hastalık riskleri, kötü koku ve haşere sorunlarına karşı sahada temizlik seferberliği başlattık. Mütemadiyen sahadayız ve daha hijyenik bir Germencik için çalışmalarımıza kararlılıkla devam edeceğiz."



