Gençler istedi, Zencirci destek verdi
Bu özel gösteri, yalnızca bir tiyatro oyunu değil, aynı zamanda gençlerin hayallerinin gerçeğe dönüşmesinin hikâyesi olacak.
Bir süre önce Germencik Belediye Başkanı Burak Zencirci ile bir araya gelen gençler, tiyatroya ilgi duyduklarını ve tiyatrocu olmak istediklerini dile getirdi. Gençlerin talebine kayıtsız kalmayan Başkan Zencirci, ilçede tiyatro kursu açılması için çalışma başlattı ve kurs için tiyatro eğitmeni görevlendirdi.
Kısa sürede büyük bir özveriyle çalışan genç tiyatrocular, aldıkları eğitimlerin ardından ilk oyunlarıyla sahneye çıkmanın heyecanını yaşayacak. Aylar süren hazırlık sürecinin ardından perdeyi açacak olan gençler, hem emeklerinin karşılığını alacak hem de sanatseverlerle buluşacak.

Hem sahne hem okul
Germencik Belediyesi’nin kültür ve sanat alanındaki çalışmaları kapsamında hayata geçirilen tiyatro kursu, gençlerin yeteneklerini keşfetmelerine ve kendilerini geliştirmelerine katkı sağlıyor.
“Çıkış Yok” adlı oyun ise kursun ilk meyvesi olarak sahnelenmeye hazırlanıyor. Genç oyuncuların uzun süren eğitim sürecinin ardından seyirciyle buluşacak olması, ilçedeki sanat faaliyetlerine de yeni bir soluk kazandırıyor.
Başkan Zencirci’den davet
Gençlerin hayallerine destek olmaya devam edeceklerini belirten Germencik Belediye Başkanı Burak Zencirci, tüm vatandaşları oyunu izlemeye davet etti.
Zencirci, “Gençlerimiz aylar önce gelip biz tiyatrocu olmak istiyoruz dediler. Biz de gerekeni yaparak bir tiyatro kursu açtık ve eğitmen görevlendirdik. Zaten konferans salonumuzu profesyonel bir sahneye çevirerek hizmete sunmuştuk. Artık ilçemizin hem tiyatro sahnesi, hem tiyatro kursu hem de tiyatrocu gençleri var. Gençlerimizi tebrik ediyor, şimdiden başarılar diliyorum” dedi.
24 Haziran Çarşamba günü Sahne Germencik’te sahnelenecek “Çıkış Yok” oyunu ile genç tiyatrocular ilk kez seyirci karşısına çıkacak.





