İzmir’in ev sahipliğinde gerçekleştirilen Büyük Kulüpler Süper Ligi 1. Kademe Yarışmaları’na Aydınlı milli atletler damga vurdu. Pistlerin tozunu yutturan Aydınlı milli sporcular, 110 metre engelli branşında Türkiye'nin en iyileriyle yarışarak kürsünün ilk iki basamağına ambargo koydu.
Saliselerle Gelen Çifte Kürsü Zaferi
Büyük Kulüpler Süper Ligi’nde Aydın’ı ve milli takımı temsil eden başarılı atletlerimizin pistteki kronometre dereceleri göğsümüzü kabarttı. 110 metre engelli branşında muhteşem bir deparla engelleri aşan milli sporcumuz, 13.94 saniyelik derecesiyle yarışı birinci sırada tamamlayarak altın madalyanın sahibi oldu.
Aynı yarışta Koray’ın hemen ardından bitiş çizgisini geçen bir diğer gururumuz Talha Gülnihal ise 14.25 saniyelik derecesiyle Türkiye ikincisi oldu ve gümüş madalyayı boynuna taktı.
Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü: "Yükselen Grafiğin Kanıtı"
Aydınlı iki milli sporcunun aynı anda zirveye ambargo koymasının ardından Aydın Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü resmi bir tebrik mesajı yayımlayarak şu ifadelere yer verdi:
"Aynı branşta kürsünün ilk iki basamağını Aydınlı sporcularımızın paylaşması, ilimiz adına büyük bir gurur ve sevinç kaynağı oldu. Sporcularımızın elde ettiği bu başarı, Aydın atletizminin yükselen grafiğini bir kez daha ortaya koydu. Sporcularımızı ve teknik ekibimizi gönülden tebrik ediyoruz."





