Protokol Sınıfları Gezerek Karneleri Dağıttı

Ali Rıza Efendi İlk ve Ortaokulu'nda düzenlenen sembolik karne dağıtım törenine ilçenin idari ve mülki amirleri yoğun katılım gösterdi. Sınıfları tek tek ziyaret eden protokol üyeleri, öğrencilerin heyecanına ortak olarak karnelerini elden teslim etti.

Törene katılan isimler:

  • Söke İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Uğurlu

  • Söke Belediye Başkan Yardımcısı Necmettin Aka

  • İlçe Jandarma Komutanı Fatih Fuçular

  • İlçe Emniyet Müdürü Fatih Çetinkaya

"Öğrencilerimizin Gayreti Her Türlü Takdiri Hak Ediyor"

Törende konuşan Söke İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Uğurlu, geride kalan eğitim-öğretim yılının dolu dolu ve verimli geçtiğini belirterek şu vurgularda bulundu:

"Geride bıraktığımız dönem öğrencilerimizin akademik, sosyal, kültürel ve sportif gelişimleri açısından oldukça verimli geçti. Yıl boyunca büyük bir azim gösteren öğrencilerimizin gayreti ve emeği her türlü takdiri hak ediyor. Bu başarıda en büyük pay sahibi olan, geleceğimizin nesillerini fedakarlıkla yetiştiren öğretmenlerimize, okul yöneticilerimize ve süreçte bizleri yalnız bırakmayan velilerimize teşekkür ediyorum."

Uğurlu, konuşmasının sonunda tüm eğitim camiasına, öğrencilere ve velilere sağlıklı, huzurlu ve verimli bir yaz tatili dileyerek, yeni eğitim döneminde aynı enerjiyle yeniden buluşmayı temenni etti.

Başkan Çerçioğlu: 'Daha fazla çalışmaya devam edeceğiz'
Başkan Çerçioğlu: 'Daha fazla çalışmaya devam edeceğiz'
İçeriği Görüntüle

Kaynak: İHA