Ödüller Nazilli’de Sahiplerini Buldu

İl genelinden yüzlerce parlak öğrencinin kıyasıya mücadele ettiği olimpiyatların görkemli ödül töreni, Nazilli Ticaret Odası Konferans Salonu'nda gerçekleştirildi. Köşk’e şampiyonluk gururu yaşatan öğrenciler ve onları bu dev organizasyona hazırlayan öğretmenler, birincilik kupası ve ödüllerini sahnede büyük bir coşkuyla teslim aldı.

İlçe Müdürü Aydın Sarıbaş: "Geleceğe Yön Verecek Nesiller Yetiştiriyoruz"

Elde edilen bu anlamlı şampiyonluğun ardından bir tebrik mesajı yayımlayan Köşk İlçe Milli Eğitim Müdürü Aydın Sarıbaş, öğrencileri, öğretmenleri ve okul idarecilerini kutlayarak şu ifadeleri kullandı:

"Köşk 100. Yıl Ortaokulumuzun elde ettiği bu il birinciliği, ilçemiz eğitim ailesi için çok büyük bir gurur vesilesidir. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda; bilimsel düşünebilen, problem çözme yeteneği gelişmiş ve analitik becerileriyle geleceğe yön verecek nesiller yetiştirmeye kararlılıkla devam ediyoruz. Bu başarıda emeği geçen tüm öğretmenlerimizi, yöneticilerimizi ve velilerimizi yürekten tebrik ediyorum."

MHP'nin Germencik’te Adayı Recep Demir Oldu!
MHP'nin Germencik’te Adayı Recep Demir Oldu!
İçeriği Görüntüle

Kaynak: İHA