"Kapımızı da Gönlümüzü de Açık Tuttuk"
Görev süresi boyunca adil, güler yüzlü ve vatandaş odaklı bir yönetim anlayışı sergilemeye özen gösterdiğini ifade eden Kaymakam Polat, veda bülteninde şu ifadelere yer verdi:
"Devletimizin sıcak ve adil yüzünü siz değerli hemşehrilerime hissettirmeye gayret ettim. Kapımızı da gönlümüzü de her zaman herkese açık tuttuk, dertlerinize ortak olmaya çalıştık. Tayin sürecinin getirdiği yoğunluk nedeniyle bizzat görüşüp vedalaşamadığım tüm kardeşlerimin affına sığınıyor, her birinizden helallik diliyorum."
Bozdoğan Protokolü ve Mesai Arkadaşlarına Teşekkür
Polat, ilçede yürüttüğü koordineli çalışmalar ve projelerde kendisine omuz veren tüm yerel paydaşları da unutmadı:
Başta Aydın Valisi olmak üzere; Bozdoğan Belediyesi'ne, yargı mensuplarına, muhtarlara, siyasi parti temsilcilerine, sivil toplum kuruluşlarına ve daire amirlerine şükranlarını sundu.
Yeni görev yeri olan Bilecik Yenipazar'da da tüm Aydınlıların ve Bozdoğanlıların her zaman çalabileceği bir kapısı olduğunu belirterek selamlarını iletti.



