Koçarlı Cumhuriyet Meydanı'nda gerçekleştirilen konsere ilçe halkının yanı sıra çevre il ve ilçelerden gelen çok sayıda vatandaş da katıldı. Festival alanında yoğun ilgi yaşanırken, yöresel ürün stantları ve etkinlikler de ziyaretçilerden ilgi gördü.
Vatandaşlar müzik dolu gece yaşadı
Festivalin beşinci gününde sahneye çıkan Ayşe Dinçer, sevilen şarkılarını seslendirerek meydanı dolduran vatandaşları coşturdu. Konser boyunca vatandaşlar şarkılara hep bir ağızdan eşlik ederek festival coşkusunu yaşadı.
Başkan Arıcı'dan davet
Koçarlı Belediye Başkanı Özgür Arıcı, festivalin ilçenin tanıtımına ve yöresel ürünlerin ekonomiye kazandırılmasına önemli katkı sağladığını belirtti.
Arıcı, "16. Geleneksel Çam Fıstığı ve Yöresel Ürünler Festivalimiz, sevilen sanatçı Ayşe Dinçer'in birbirinden güzel eserleriyle coşku dolu bir geceye sahne oldu. Cumhuriyet Meydanı'nı dolduran hemşehrilerimizle birlikte müziğin, eğlencenin ve birlik beraberliğin tadını çıkardık." ifadelerini kullandı.
Festivalin son gününde ise sevilen sanatçı Emir Can İğrek'in sahne alacağı bildirildi.