Aydın

Ayşe Dinçer, Koçarlı Festivalinde sahne aldı

Aydın'ın Koçarlı ilçesinde bu yıl 16'ncısı düzenlenen Geleneksel Çam Fıstığı ve Yöresel Ürünler Festivali, konserler ve çeşitli etkinliklerle devam ediyor. Festival kapsamında sahne alan sevilen sanatçı Ayşe Dinçer, seslendirdiği eserlerle vatandaşlara unutulmaz bir gece yaşattı.

Koçarlı Cumhuriyet Meydanı'nda gerçekleştirilen konsere ilçe halkının yanı sıra çevre il ve ilçelerden gelen çok sayıda vatandaş da katıldı. Festival alanında yoğun ilgi yaşanırken, yöresel ürün stantları ve etkinlikler de ziyaretçilerden ilgi gördü.

Vatandaşlar müzik dolu gece yaşadı

Festivalin beşinci gününde sahneye çıkan Ayşe Dinçer, sevilen şarkılarını seslendirerek meydanı dolduran vatandaşları coşturdu. Konser boyunca vatandaşlar şarkılara hep bir ağızdan eşlik ederek festival coşkusunu yaşadı.

Başkan Arıcı'dan davet

Koçarlı Belediye Başkanı Özgür Arıcı, festivalin ilçenin tanıtımına ve yöresel ürünlerin ekonomiye kazandırılmasına önemli katkı sağladığını belirtti.

Arıcı, "16. Geleneksel Çam Fıstığı ve Yöresel Ürünler Festivalimiz, sevilen sanatçı Ayşe Dinçer'in birbirinden güzel eserleriyle coşku dolu bir geceye sahne oldu. Cumhuriyet Meydanı'nı dolduran hemşehrilerimizle birlikte müziğin, eğlencenin ve birlik beraberliğin tadını çıkardık." ifadelerini kullandı.

Festivalin son gününde ise sevilen sanatçı Emir Can İğrek'in sahne alacağı bildirildi.