AK Parti Genel Merkezi'nde düzenlenen toplantıda, teşkilat çalışmaları, saha faaliyetleri ve önümüzdeki döneme ilişkin yol haritası ele alındı.
Teşkilat Çalışmaları Değerlendirildi
Toplantının ardından AK Parti Aydın İl Başkanlığı tarafından yapılan açıklamada, teşkilatların yürüttüğü çalışmaların değerlendirildiği verimli bir toplantı gerçekleştirildiği ifade edildi.
Açıklamada, "Milletimize hizmet yolunda teşkilatlarımızın birlik ve beraberlik içerisinde yürüttüğü çalışmaları değerlendirdiğimiz verimli bir toplantı gerçekleştirdik. Türkiye Yüzyılı hedeflerimiz doğrultusunda durmadan, yorulmadan çalışmaya devam edeceğiz." denildi.
AK Parti Aydın teşkilatı, toplantıda alınan kararlar doğrultusunda kent genelindeki çalışmalarını sürdüreceklerini belirtti.