Aydın

Sarıbaş’tan Yeni İlçe Başkanı Gürbüz’e Tebrik

AK Parti Aydın Milletvekili Seda Sarıbaş, AK Parti Nazilli İlçe Başkanlığı görevine atanan Ali Gürbüz’ü tebrik ederek yeni görevinde başarılar diledi. Sarıbaş, görevi devreden önceki İlçe Başkanı Volkan Beyazıt’a da teşkilata ve Nazilli’ye yaptığı hizmetlerden dolayı teşekkür etti.

AK Parti Aydın Milletvekili Seda Sarıbaş yayımladığı mesajda, AK Parti Nazilli İlçe Başkanlığı görevine getirilen Ali Gürbüz’e başarı temennisinde bulundu.

Sarıbaş, “AK Parti Nazilli İlçe Başkanlığı görevine atanan Sayın Ali Gürbüz’ü tebrik ediyor, yeni görevinde başarılar diliyorum. Görevinin Nazilli’miz, teşkilatımız ve davamız adına hayırlı olmasını temenni ediyorum” ifadelerini kullandı.

Beyazıt’a teşekkür etti

Görevi devreden önceki İlçe Başkanı Volkan Beyazıt’a da teşekkür eden Sarıbaş, bugüne kadar yürüttüğü çalışmalar nedeniyle Beyazıt’a şükranlarını iletti.

Sarıbaş, “Bugüne kadar İlçe Başkanlığı görevini özveriyle yürüten Sayın Volkan Beyazıt’a, teşkilatımıza ve Nazilli’mize sunduğu hizmetler dolayısıyla teşekkür ediyor, çalışmalarında muvaffakiyetler diliyorum” dedi.

Milletimize hizmeti sürdüreceğiz

AK Parti teşkilatlarının birlik ve beraberlik içerisinde çalışmalarına devam edeceğini belirten Sarıbaş, Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde millete hizmet etmeyi sürdüreceklerini ifade etti.

Sarıbaş açıklamasında, “Cumhurbaşkanımız ve Genel Başkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde, AK Parti teşkilatlarımız birlik ve beraberlik içerisinde milletimize hizmet etmeyi kararlılıkla sürdürecektir” ifadelerine yer verdi.