4 Ülke El Ele Verdi: Nazilli de Ev Sahipliği Yaptı
Nazilli Lisesi İngilizce Öğretmeni Aylin Oruç’un koordinatörlüğünde yürütülen projede Türk öğrenci ve öğretmenler; Polonya, Çek Cumhuriyeti, Türkiye ve Hollanda ortaklığında gerçekleştirilen çok uluslu eğitim faaliyetlerinde aktif rol oynadı.
Projenin takvimi ve kritik durakları ise şu şekilde başarıyla uygulandı:
Projenin ikinci uluslararası hareketliliği ve büyük buluşması, 12-16 Ocak tarihleri arasında Nazilli Lisesi'nin ev sahipliğinde Aydın'da gerçekleştirildi. Projenin 3. ve son hareketliliği ise geçtiğimiz Mayıs ayında Çek Cumhuriyeti'nin tarihi başkenti Prag’da tamamlandı.
Prag’da Dijital ve Görsel Sanatlar Eğitimi Aldılar
Çek Cumhuriyeti'ndeki final etabında Nazilli Lisesi heyeti, Avrupalı akranlarıyla birlikte dijital yeterlilik, görsel sanatlar, video ve kısa film hazırlama üzerine yoğunlaştırılmış eğitimler aldı. Eğitimlerin yanı sıra Prag'ın köklü kültürünü ve tarihini yerinde tanıma fırsatı bulan Aydınlı öğrenciler, hem yeni vizyonlar kazandı hem de Türk kültürünü Avrupa’da en iyi şekilde temsil etti.
Okul Müdürü Gümüş: "Ülke Genelinde Başarılara Devam Edeceğiz"
Projenin başarıyla kapanmasının ardından açıklamalarda bulunan Nazilli Lisesi Müdürü Soner Gümüş, Türkiye’yi ve Aydın’ı uluslararası arenada gururla temsil eden kadrosunu kutlayarak şu ifadeleri kullandı:
"Projede aktif görev alarak ülkemizi en iyi şekilde tanıtan öğretmen ve öğrencilerime yürekten teşekkür ediyorum. Nazilli Lisesi olarak başta ilçemizde olmak üzere, il ve ülke genelinde parmakla gösterilen, vizyoner ve başarılı çalışmalara imza atmaya kararlılıkla devam edeceğiz."