Aydın Sosyal Bilimler Lisesi öğrencileri, hazırladıkları tiyatro gösterisiyle sanatseverlerin karşısına çıktı. Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni Aslı Zeliha Öztürk'ün kaleme alıp yönettiği "Aile Saadeti" adlı oyun, Şükran Güngör - Yıldız Kenter Kültür Merkezi'nde seyirciyle buluştu. Öğrencilerin sahnedeki performansı izleyiciler tarafından büyük beğeni toplarken, oyunun sonunda genç oyuncular uzun süre alkışlandı.
Liseli gençler sahnede hünerlerini sergiledi
Aydın Sosyal Bilimler Lisesi öğrencileri, Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni Aslı Zeliha Öztürk'ün yazıp yönettiği "Aile Saadeti" adlı tiyatro oyununu sahneleyerek izleyicilerden tam not aldı.
Bunlar da ilginizi çekebilir