Parkın Doğal Atmosferinde Nostalji Rüzgarı
Yaz aylarının kavurucu sıcaklarında serin bir nefes almak isteyen her yaştan Nazilli sakini, akşam saatlerinde Atatürk Parkı’na akın etti. Sandalyelerini, minderlerini kaparak çimlerin üzerinde yerini alan aileler, gençler ve çocuklar eski açık hava sineması kültürünü yerinde tecrübe etme fırsatı buldu.
Etkinlikte öne çıkan renkli detaylar ise şöyleydi:
Film gösterimi öncesinde alana kurulan stantlarda patlamış mısır ve çeşitli ikramlar vatandaşlara ücretsiz olarak dağıtıldı. 7'den 70'ye her kuşağın bir arada olduğu park alanında, binlerce kişi aynı anda gülüp aynı anda alkış tutarak renkli görüntüler oluşturdu.
Nazillililerden Başkan Çerçioğlu’na "Kültür" Teşekkürü
Sıcak yaz gecesinde açık havada birlikte film izlemenin, sosyalleşmenin ve mahalle kültürünü yeniden yaşamanın mutluluğunu tadan ilçe halkı, etkinlikten duydukları memnuniyeti dile getirdi. Nazillililer, ilçeleri sanatsal aktivitelerle canlı tutan Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na teşekkürlerini ileterek bu tarz organizasyonların yaz boyu devam etmesini talep etti.