Aydın’ın Nazilli ilçesinde bir kişi, evde doğalgazı açarak yaşamına son verme girişiminde bulundu. Yıldıztepe Mahallesi 106/1 Sokak’ta bulunan bir apartmanın birinci katında yaşayan M.A’dan (29) bir süre haber alamayan yakınları, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi. İhbar üzerine adrese itfaiye, polis ve sağlık ekipleri sevk edildi.
Olayın ardından doğalgaz dağıtım şirketi ekipleri ile olay yeri inceleme ekipleri adreste çalışma yaptı.
Öte yandan M.A’nın yaklaşık üç gün önce de benzer bir girişimde bulunduğu, ihbar üzerine adrese giden ekiplerin evde kimseye ulaşamadığı öğrenildi.
Olayla ilgili inceleme sürüyor.