Aydın

AK Partili Erdem'den CHP'ye: Bu işler gönül işi, zorla olmaz

AK Parti Aydın İl Başkanı Mehmet Erdem, mahalle muhtarları ve azalara yönelik düzenlenecek üye katılım töreniyle ilgili CHP Aydın İl Başkanlığı'nın gündeme getirdiği iddialara yanıt verdi.

Erdem, parti üyeliğinin gönüllülük esasına dayandığını belirterek, "Bir partiye üye olmak ve rozet takılması gönül işidir. Zorla olmaz bu işler." dedi.

CHP Aydın İl Sekreteri Seçil Macaroğlu, AK Parti'nin düzenleyeceği programla ilgili yaptığı açıklamada, bazı muhtarların etkinliğe "kahvaltı ve istişare buluşması" davetiyle çağrıldığını ve "Üye olmazsanız hizmet alamazsınız" imasında bulunulduğuna yönelik ciddi iddialar olduğunu öne sürmüştü.

Esas amaç halka hizmet etmek

CHP'nin iddialarını reddeden AK Parti Aydın İl Başkanı Mehmet Erdem, muhtarların ve siyaset kurumunun ortak amacının vatandaşa hizmet etmek olduğunu söyledi.

Erdem, "Muhtarlarımız halka hizmet etmeye çalışıyorlar. Siyaset kurumu da vatandaşa hizmet etmeye çalışıyor. Bizim derdimiz hizmet noktasında bir ve beraber olabilmek. Aydın Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Özlem Çerçioğlu ve ekibinin bütün mahallelerimize, özellikle kırsal mahallelerimize hizmetleri ortada. Bu siyasetin esas amacı halka hizmet edebilmektir. Büyükşehir Belediyemiz ve muhtarlarımız hizmet noktasında adeta takım arkadaşı." ifadelerini kullandı.

Algıyı onlar yapıyor

Parti üyeliğinin tamamen gönüllülük esasına dayandığını vurgulayan Erdem, CHP'nin açıklamalarını eleştirdi.

Erdem, "Bir partiye üye olmak ve rozet takılması gönül işidir. Zorla olmaz bu işler. O yüzden Cumhuriyet Halk Partisi bu tür katılımlardan rahatsız olabilir. Onların rahatsız olmalarını da normal görüyorum. Böyle ifadeler kullanarak asıl algıyı onlar yapıyor. İşi farklı noktalara çekmeye çalışıyorlar. Farklı noktaya çekmeye gerek yok." dedi.

Başkan çerçioğlu'na teşekkür etti

Açıklamasının sonunda Aydın Büyükşehir Belediyesi'nin hizmetlerine de değinen Erdem, "Büyükşehir Belediyemizin hizmet etme amacı var, muhtarlarımızın da vatandaşa hizmet etme amacı var. Takım arkadaşlığı yapılıyor. Bu bakımdan Aydın Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Özlem Çerçioğlu'na ve ekibine hizmetlerinden dolayı teşekkür ediyorum." ifadelerini kullandı.